Zbiranje ponudb

poslovni delež v družbi APIS-VITA d.o.o.

Opravilna številka: St 2929/2018
Lokacija: Ljubljana
Namen: prodaja
Začetek dražbe: 18. 04. 2019
Konec dražbe: 18. 05. 2019
Upravitelj: Franci Krivec

Izklicna cena: 6.500,00 €

Fotografije:

I. Predmet prodaje

Predmet prodaje je 5,52 % poslovni delež v družbi APIS-VITA družba za proizvodnjo d.o.o., Kopivnik 13, 2313 Fram, matična št. 1521861000.

Vrednost predmetnega 5,52 % poslovnega deleža je ocenil pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij. Tržna vrednost tega deleža je bila ocenjena na 13.000 EUR, likvidacijska vrednost pa na 10.000 EUR.

Podjetje APIS-VITA d.o.o. spada med mlada in hitro rastoča podjetja, katerega osnovna dejavnost je proizvodnja najkakovostnejšega kisa blagovne znamke Matejev. Družba je bila ustanovljena maja 2002. Družba je v sodnem registru registrirana pod šifro dejavnosti C 10.840 z osnovno dejavnostjo Proizvodnja začimb, dišav in drugih dodatkov. V svojem proizvodnem procesu je podjetje združilo tradicionalne postopke izdelave kisa z najsodobnejšo tehnologijo. Proizvodni proces je v celoti avtomatiziran in tehnološko dovršen. Kot takšen zagotavlja kakovostno in standardizirano proizvodnjo, ki se sklada z vsemi zahtevami, določenimi s strogimi standardi za živilsko industrijo. Podjetje je kljub finančni krizi, širilo obseg poslovanja, predvsem na področju blagovnih znamk trgovskih verig. S tem se je povečala prodaja izdelkov. Od leta 2004 pa vse do danes je podjetje z zagnanostjo in dobrim imenom, ki so ga ustvarili, pridobili zaupanje naslednjih trgovskih verig, preko katerih prodajajo svoje izdelke. Reference podjetja APIS-VITA d.o.o., so naslednje: Poslovni sistem Mercator, Spar Slovenija, Engrotuš, Lidl Slovenija, Lidl Hrvatska, Lidl Srbija, Lidl Madžarska, Lidl Romunija in Hofer. Ob tem pa je potrebno poudariti, da so ambicije podjetja presegle meje Slovenije, zato so začeli izvajati aktivnosti tudi na tujih trgih. Temeljni cilji in vizija podjetja APIS-VITA d.o.o. temeljijo na zagotavljanju kakovostne uporabe tehnološko dovršenih procesov, ki izpolnjujejo vse zahteve in omejitve HACCP sistema. Zdrava prehrana je danes najbolj pomembna za vsakega posameznika, zato ponujamo svojim odjemalcem paleto naravno pridelanih visoko kakovostnih slovenskih proizvodov blagovne znamke Matejev. Podjetje APIS-VITA d.o.o. se je s svojim vstopom na trg odločilo zagotavljati visoko kakovost proizvodov, ki temeljijo na bazi zdravega, lahko dostopnega in paleti raznolikega proizvoda blagovne znamke Matejev. Ključna konkurenčna prednost podjetja APIS-VITA d.o.o. je tehnološko in kakovostno dovršena proizvodnja kisa, vedno večja kolekcija kisov, prepoznavnost na trgu z vso paleto kisov blagovne znamke Matejev ter združevanje tradicije z moderno tehnologijo kar omogoča vrhunski izdelek.

Družba APIS-VITA d.o.o. je tudi imetnica večinskega deleža v poljski družbi WYTWÓRNIA OCTU I MUSZTARDY W PARCZEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA, ki je na poljskem trgu pomemben proizvajalec prehranskih dodatkov (zlasti gorčice in kečapa).


II. Pogoji prodaje

Prodaja se izvede v postopku zavezujočega zbiranja ponudb. Zavezujoče zbiranje ponudb je javno vabilo k dajanju ponudb, s katerim se stečajni dolžnik zaveže, da bo sklenil prodajno pogodbo s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo ceno, vendar ne nižje od izhodiščne cene, če bo več ponudnikov ponudilo enako najvišjo ceno, pa s tistim, ki bo ponudil najkrajši rok plačila.
Ponudba je za ponudnika zavezujoča. Rok veljavnosti ponudbe mora biti še najmanj 15 dni od izteka roka za oddajo ponudb. Če ponudnik v ponudbi ne navede roka veljavnosti ponudbe, se šteje, da je ta rok 15 dni od izteka roka za oddajo ponudb.
Izhodiščna cena znaša: 6.500,00 EUR.
Zbiranja ponudb se lahko udeleži samo tisti, ki do poteka roka za oddajo ponudb plača varščino v znesku 650,00 EUR na transakcijski račun št. SI56 6100 0002 0438 150, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana. Varščina je denarni znesek, s plačilom katerega ponudnik utrdi svojo obveznost skleniti prodajno pogodbo, če bo v postopku zbiranja ponudb uspel.
Če ponudnik v postopku zbiranja ponudb ne uspe, mu upravitelj vrne znesek plačane varščine v treh delovnih dneh po poteku roka za izjavo upravitelja o izbiri ponudnika.
Če ponudnik, ki je uspel v postopku javnega zbiranja ponudb, v roku treh delovnih dni od prejema pogodbe ne vrne podpisanega izvoda pogodbe, mora stečajnemu dolžniku plačati pogodbeno kazen za neizpolnitev obveznosti skleniti prodajno pogodbo v znesku, ki je enak znesku varščine. V tem primeru plačilo varščine velja za plačilo pogodbene kazni in stečajni dolžnik obdrži plačani znesek varščine.
Če ponudnik v postopku zbiranja ponudb uspe in sklene prodajno pogodbo, plačilo varščine velja za plačilo are v znamenje sklenitve te prodajne pogodbe.
Rok za plačilo kupnine je lahko največ tri mesece od sklenitve prodajne pogodbe. Če zamuda kupca s plačilom kupnine traja več kot 15 dni, lahko stečajni dolžnik odstopi od prodajne pogodbe, ne da bi moral kupcu dati dodatni rok za izpolnitev. Stečajni dolžnik ne sme kupcu izročiti lastniške posesti prodanega premoženja ali opraviti drugih pravnih dejanj za prenos lastninske ali druge premoženjske pravice na kupca, dokler ta ne plača celotne kupnine.
Prodaja se po načelu „videno – kupljeno“. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake prodane stvari (340. člen ZFPPIPP).
S plačilom kupnine prenehajo naslednje pravice tretjih na premoženju, ki je predmet prodajne pogodbe (prvi odstavek 342. člena ZFPPIPP):
zastavna pravica ali hipoteka in zemljiški dolg,
pravica do prepovedi odtujitve in obremenitve ter
naslednje osebne služnosti, stvarno breme ali stavbna pravica:
če je lastninska pravica na nepremičnini, ki je predmet prodajne pogodbe, omejena s hipoteko ali zemljiškim dolgom: če so bile pridobljene po trenutku, od katerega učinkuje vpis najzgodnejše hipoteke ali zemljiškega dolga v zemljiško knjigo,
v drugih primerih: če so bile pridobljene po trenutku, od katerega po 244. členu tega zakona učinkuje začetek stečajnega postopka.
Pogodba z izbranim ponudnikom se sklene pod pod odložnim pogojem, da predkupni upravičenec ne bo uveljavil predkupne pravice, in pod razveznim pogojem, ki se uresniči, če predkupni upravičenec uveljavi predkupno pravico (tretji odstavek 347. člena ZFPPIPP).
Sodišče po plačilu kupnine na predlog upravitelja izda sklep o izročitvi poslovnega deleža kupcu (smiselna uporaba tretjega in četrtega odstavka 342. člena ZFPPIPP).


III. Pogoji za udeležbo pri zbiranju ponudb

Ponudbo za nakup lahko poda vsaka fizična ali pravna oseba, razen oseb, ki so navedene v naslednji točki.
Stečajni dolžnik ne sme skleniti pogodbe o prodaji svojega premoženja z:
1. osebo, ki je v zadnjih dveh letih pred uvedbo stečajnega postopka opravljala funkcijo člana poslovodstva ali organa nadzora ali funkcijo prokurista v insolventnem dolžniku,
2. stečajnim upraviteljem ali sodnikom, ki vodi postopek,
3. družbenikom, katerega delež v kapitalu stečajnega dolžnika je večji od 10 odstotkov,
4. osebo, ki ima v razmerju do osebe iz 1., 2. ali 3. točke tega odstavka položaj ožje povezane osebe,
5. pravno osebo, v kapitalu katere ima oseba iz 1. do 4. točke tega odstavka delež, večji od 50 odstotkov.


IV. Postopek zbiranja ponudb in prodaje

Ponudniki naj ponudbo za nakup predmeta prodaje pošljejo upravitelju v roku enega meseca od objave tega razpisa na spletnih straneh AJPES.
Ponudba se pošlje pisno po navadni pošti na naslov „Upravitelj Franci Krivec, Litijska cesta 45, 1000 Ljubljana“ s pripisom „zbiranje ponudb St 2929/2018“.
Ponudba naj vsebuje:
identifikacijske podatke o ponudniku (ime in priimek oziroma naziv, naslov, matično in davčno številko),
kontaktne podatke (telefon ali naslov elektronske pošte),
navedbo poslovnega deleža, na katerega se ponudba nanaša,
ponujeno ceno (najmanj v višini izhodiščne cene),
rok plačila kupnine (največ 3 mesece od sklenitve pogodbe),
podatek o plačilu varščine,
številko transakcijskega računa za vračilo varščine,
izjavo, da ponudnik soglaša s pogoji prodaje, določenimi v tem vabilu, in
podpis ponudnika oziroma njegovega zakonitega zastopnika.
Najkasneje do poteka roka za oddajo ponudb mora ponudnik nakazati varščino v znesku 650,00 EUR na transakcijski račun št. SI56 6100 0002 0438 150, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana.
Ponudniki bodo obveščeni o izidu zbiranja ponudb v roku 15 dni od izteka roka za oddajo ponudb.
Dodatne informacije lahko zainteresirane osebe dobijo pri upravitelju.


Razpis je objavljen na spletni strani: "https://www.ajpes.si/eObjave/default.asp?s=51", iskanje pod opravilna številka: "2929/2018".